
Lifesaving Merch
продовжує об’єднувати людей навколо важливих ініціатив. У лютому проєкт
представив благодійну колекцію «Закохані», створену разом із мережею закладів
Honey. Попит на неї перевищив усі очікування – ще до 14 лютого за
передзамовленням на сайті був солдаут. Завдяки цьому вдалося зібрати 78 340 грн
на закупівлю турнікетів для військових медиків.
Ця колекція стала
результатом чуйності, довіри та оперативності команд. Lifesaving Merch та Honey
швидко узгодили всі деталі й усього за два тижні пройшли шлях від задуму до
реалізації. Адже в час, коли допомога потрібна тут і зараз, важливо діяти
злагоджено і швидко.
На етапі запуску
колекцію підтримала Ната Гресько – українська контент-креаторка, блогерка,
колишня продюсерка «The Village Україна», а також співзасновниця і ведуча шоу
«Ебаут». Разом із нареченим вона долучилася до ініціативи та знялася у ролику, що розповів про
місію ініціативи. «Закохані» стала не просто серією футболок, світшотів та
десертів, а справжнім проявом любові і підтримки. Половина коштів від продажу
речей, а також 200 грн із кожного боксу макаронів від Honey були передані
Агентам Крові на закупівлю турнікетів, які щодня рятують життя на передовій.
Lifesaving Merch
також показує, що соціальна відповідальність бізнесу може мати реальні
результати. Один із прикладів – співпраця з компанією Сингента, яка замовила
1100 пар шкарпеток для своїх гостей на конференції Майстерня аграрія. У
результаті 50% від суми замовлення, а це 79 568,5 грн, ПУМБ перерахував
Госпітальєрам на медичне обладнання. Маленький подарунок у велкам-пакетах
перетворився на реальну допомогу тим, хто щодня рятує життя на фронті.
Завдяки підтримці людей, які розділяють місію проєкту, у лютому вдалося передати 300000 грн, які перетворилися на:
●
2 поїздки з перевезення крові для
Донор UA;
●
78 кровоспинних турнікетів CAT для
Агентів Крові;
● Насос шприцевий інфузійний SEP-21S Plus для Госпітальєрів.
Кожен внесок – це крок до порятунку життів.
Lifesaving Merch доводить, що ми маємо велику силу і вплив, коли діємо разом.
Долучайтеся до місії своїми замовленнями, а проєкт перерахує 50% з продажу
громадським організаціям «ДонорUA», «Агенти крові» та «Госпітальєри» для
закупівлі засобів тактичної медицини та доставки компонентів крові в гарячі
точки.